'Blind geproefd' gooien de bieren van Petrus hoge ogen. zo wonnen ze in 2024 prestigieuze medailles op het internationaal bierfestival. Ondermeer de Petrus Tripel werd er bekroond met de gouden medaille.
Brouwerij De Brabandere wil werk maken van het wat stoffige imago van hun bekroonde Petrus-bieren.
Al jaren worden de drie bieren campagnegewijs wat stiefmoederlijk behandeld maar daar komt nu langzaam maar zeker verandering in.
Voor het Delhaize magazine diende snel een eerste advertentie aangemaakt te worden.
In overleg met de marketingafdeling werd in drie weken tijd werk gemaakt van een verfrissende advertentie die de aanzet kan zijn tot acties in de supermarkt, drankenhandel en horeca. Met een sociaal media-luik als onontbeerlijke aanvulling. To be continued…
Reeds 14 jaar maken we met plezier werk van de spraakmakende bannercampagnes voor de E3 Saxo Bank Classic. Een niet te onderschatten evenwichtsoefening want de tenen worden langer. Dit jaar geen BV of bloot, gewoon het accent op de lastigheidsgraad van de koers. Niet voor Papcoureurs.
Alle banners op een rij? Klik hier.
Voor het vierde jaar op rij heeft CDesign Graphics de campagne voor Waregem Koerse en Waregem Koerse Feesten ontworpen. Het is niet zomaar een opdracht. Het is een samenwerking die draait om meer dan enkel visueel ontwerp. Wij bouwen samen aan een herkenbare en consistente uitstraling die deze evenementen op de kaart zet.
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimaal gebruik.