Ogenschijnlijk een simpele opdracht maar omwille van talloze gevoeligheden en overwegingen elk jaar wat minder evident. Afgaand op de eerste reacties mogen we niettemin opnieuw spreken over een geslaagde onderneming! Rest alleen de vraag…
Wist je dat ....
Optimalisatie sociale media en werving
Ferram, producent van poorten, had nood aan een optimalisatie van zijn sociale media. Ondermeer deze video zorgde voor een verhoogde zichtbaarheid waardoor men ook nieuwe werknemers wist aan te trekken. Beslist geen makkelijke opdracht in deze benarde tijden.
'Prêt-à-Porter' zo heet de nieuwe lijn 'meeneemdeuren' van Construktglas. Wij creëerden enkele speelse beelden.
Nieuw logo Waregem Koerse
Naar aanleiding van 175 jaar Waregem Koerse drong een algemene restyling zich op. Een nieuw logo vormt de basis voor een heldere en herkenbare communicatie.
Met enige trots mochten we deze keer enkele creaties uitwerken voor een nieuwe collectie van baby en kinderkleding van GYMP.
Aloha makamaka* (Hallo vrienden)
Goed nieuws. Wij gaan naar Hawaï! ’t Is te zeggen, wij gaan niet echt fysiek naar Hawaï maar Liesbeth wel, een triatlete uit ons eigen Wielsbeke. Ze gaat er deelnemen aan de IRONMAN. Alleen op zich al heel bijzonder al hoopt ze stiekem op een knalprestatie.
Sinds jaar en dag is Harinck, producent van voordeurpanelen uit Wielsbeke een trouwe klant. Na vele jaren was het tijd voor een heuse make-over. Een grondige analyse en marketingstudie legden de basis voor de nieuwe huisstijl. Topjob!
Introductiefilm
Om hun verdelers ook commercieel beter te ondersteunen werd een begeleidende video gemaakt voor Lamco, groothandel in urnes en doodskisten.
Voor Monaco-vrouw Winny Wathelet-Suffys mochten we het logo van haar Winnynaise, frituursaus, ontwerpen. Een smakelijke opdracht…
Banner Pitstop
Een render en vijf beelden versmelten tot een sterk eindbeeld. Dat was de opdracht voor onze Photoshop-wizard bij deze banner voor Callens. Als je het ons vraagt, 'missie geslaagd'!
Brouwerij Alvinne is ongetwijfeld een van de meest creatieve brouwerijen uit onze contreien. Wij bepaalden de nieuwe huisstijl, van logo tot bieretiket.
Logo en huisstijl
Omdat een nieuw initiatief ook een passend logo verdient… The Beer Musketeers zijn bierliefhebbers in hart en nieren en organiseren ondermeer bierfestivals en proeverijen.
De ontspanningsruimte voor het personeel van Abutriek kreeg een nieuwe dynamiek dankzij sterke, emotiegerichte beelden.
Bannercampagne
Reeds 11 jaar maken we met plezier werk van de spraakmakende bannercampagnes voor de E3 Saxo Bank Classic. Dit jaar met een knipoog naar het pensioen van televisiecommentator Michel Wuyts. Zowel hij als de wedstrijd hebben inmiddels 65 jaren op de teller.
Als bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, levering, installatie en onderhoud van alle klassieke tot CNC gestuurde machines en totaalprojecten had Rogiers bij de opening van hun bedrijfsgebouwen nood aan een sterk beeld voor hun communicatie.
Naar aanleiding van 175 jaar Waregem Koerse drong een algemene restyling zich op. Een nieuw logo vormt de basis voor een heldere en herkenbare communicatie.
Goed nieuws. Wij gaan naar Hawaï! ’t Is te zeggen, wij gaan niet echt fysiek naar Hawaï maar Liesbeth wel, een triatlete uit ons eigen Wielsbeke. Ze gaat er deelnemen aan de IRONMAN. Alleen op zich al heel bijzonder al hoopt ze stiekem op een knalprestatie.
Sinds jaar en dag is Harinck, producent van voordeurpanelen uit Wielsbeke een trouwe klant. Na vele jaren was het tijd voor een heuse make-over. Een grondige analyse en marketingstudie legden de basis voor de nieuwe huisstijl. Topjob!
Een render en vijf beelden versmelten tot een sterk eindbeeld. Dat was de opdracht voor onze Photoshop-wizard bij deze banner voor Callens. Als je het ons vraagt, 'missie geslaagd'!
Brouwerij Alvinne is ongetwijfeld een van de meest creatieve brouwerijen uit onze contreien. Wij bepaalden de nieuwe huisstijl, van logo tot bieretiket.
Omdat een nieuw initiatief ook een passend logo verdient… The Beer Musketeers zijn bierliefhebbers in hart en nieren en organiseren ondermeer bierfestivals en proeverijen.
Reeds 11 jaar maken we met plezier werk van de spraakmakende bannercampagnes voor de E3 Saxo Bank Classic. Dit jaar met een knipoog naar het pensioen van televisiecommentator Michel Wuyts. Zowel hij als de wedstrijd hebben inmiddels 65 jaren op de teller.
Als bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, levering, installatie en onderhoud van alle klassieke tot CNC gestuurde machines en totaalprojecten had Rogiers bij de opening van hun bedrijfsgebouwen nood aan een sterk beeld voor hun communicatie.
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimaal gebruik.