Wist je dat ....

Voor anderen springen we zonder omwegen met advies en vakkennis in de bres, maar onszelf presenteren… ho maar!
Niettemin hebben we toch eens een poging ondernomen zonder de geest van ons team te loochenen.
'What you see is what you get' en dat is waar het bij ons om draait.
Geen loze beloftes of schijnprofielen maar rechttoe rechtaan meedenken in het creatief proces waar uw bedrijf of campagne alleen maar beter van wordt.
Wilt u ons beter leren kennen? Aarzel niet…

Wist je dat ....

Logo & affiche

Voor het 175 jaar bestaan van Waregem Koerse werd een nieuw logo door ons ontworpen en vormt de basis voor een heldere en herkenbare communicatie. Ook de Waregemse Koerse Feesten werd door ons vernieuwd en heeft een mooie synergie met Waregem Koerse wat de herkenbaarheid alleen maar stimuleert. Wij gaan ook zeker genieten van deze Waregemse feestdagen.
'Prêt-à-Porter'
'Prêt-à-Porter' zo heet de nieuwe lijn 'meeneemdeuren' van Construktglas. Wij creëerden enkele speelse beelden.
Nieuw logo Waregem Koerse
Naar aanleiding van 175 jaar Waregem Koerse drong een algemene restyling zich op. Een nieuw logo vormt de basis voor een heldere en herkenbare communicatie.
Design nieuwe collectie GYMP
Met enige trots mochten we deze keer enkele creaties uitwerken voor een nieuwe collectie van baby en kinderkleding van GYMP.
Aloha makamaka* (Hallo vrienden)
Goed nieuws. Wij gaan naar Hawaï!
’t Is te zeggen, wij gaan niet echt fysiek naar Hawaï maar Liesbeth wel, een triatlete uit ons eigen Wielsbeke. Ze gaat er deelnemen aan de IRONMAN. Alleen op zich al heel bijzonder al hoopt ze stiekem op een knalprestatie.
Tabula Rasa
Sinds jaar en dag is Harinck, producent van voordeurpanelen uit Wielsbeke een trouwe klant.
Na vele jaren was het tijd voor een heuse make-over. Een grondige analyse en marketingstudie legden de basis voor de nieuwe huisstijl. Topjob!
Introductiefilm
Om hun verdelers ook commercieel beter te ondersteunen werd een begeleidende video gemaakt voor Lamco, groothandel in urnes en doodskisten.
Koerskalender
De Koerskalender 2022 laat je 365 dagen lang rondfietsen op planeet Koers. Opnieuw een fijne opdracht van uitgeverij Lannoo.
Bedrijfsmascotte
We creëerden voor Dewitte-Vandecaeye een 3D-mascotte die zowel voor interne als externe communicatie aangewend zal worden.
Branding
Voor Monaco-vrouw Winny Wathelet-Suffys mochten we het logo van haar Winnynaise, frituursaus, ontwerpen. Een smakelijke opdracht…
Banner Pitstop
Een render en vijf beelden versmelten tot een sterk eindbeeld. Dat was de opdracht voor onze Photoshop-wizard bij deze banner voor Callens. Als je het ons vraagt, 'missie geslaagd'!
Van logo tot bieretiket
Brouwerij Alvinne is ongetwijfeld een van de meest creatieve brouwerijen uit onze contreien. Wij bepaalden de nieuwe huisstijl, van logo tot bieretiket.
Logo en huisstijl
Omdat een nieuw initiatief ook een passend logo verdient… The Beer Musketeers zijn bierliefhebbers in hart en nieren en organiseren ondermeer bierfestivals en proeverijen.
Ontspanningsruimte
De ontspanningsruimte voor het personeel van Abutriek kreeg een nieuwe dynamiek dankzij sterke, emotiegerichte beelden.
Bannercampagne
Reeds 11 jaar maken we met plezier werk van de spraakmakende bannercampagnes voor de E3 Saxo Bank Classic. Dit jaar met een knipoog naar het pensioen van televisiecommentator Michel Wuyts. Zowel hij als de wedstrijd hebben inmiddels 65 jaren op de teller.
Banner
Als bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, levering, installatie en onderhoud van alle klassieke tot CNC gestuurde machines en totaalprojecten had Rogiers bij de opening van hun bedrijfsgebouwen nood aan een sterk beeld voor hun communicatie.
'Prêt-à-Porter'
'Prêt-à-Porter' zo heet de nieuwe lijn 'meeneemdeuren' van Construktglas. Wij creëerden enkele speelse beelden.
Nieuw logo Waregem Koerse
Naar aanleiding van 175 jaar Waregem Koerse drong een algemene restyling zich op. Een nieuw logo vormt de basis voor een heldere en herkenbare communicatie.
Design nieuwe collectie GYMP
Met enige trots mochten we deze keer enkele creaties uitwerken voor een nieuwe collectie van baby en kinderkleding van GYMP.
Aloha makamaka* (Hallo vrienden)
Goed nieuws. Wij gaan naar Hawaï!
’t Is te zeggen, wij gaan niet echt fysiek naar Hawaï maar Liesbeth wel, een triatlete uit ons eigen Wielsbeke. Ze gaat er deelnemen aan de IRONMAN. Alleen op zich al heel bijzonder al hoopt ze stiekem op een knalprestatie.
Tabula Rasa
Sinds jaar en dag is Harinck, producent van voordeurpanelen uit Wielsbeke een trouwe klant.
Na vele jaren was het tijd voor een heuse make-over. Een grondige analyse en marketingstudie legden de basis voor de nieuwe huisstijl. Topjob!
Introductiefilm
Om hun verdelers ook commercieel beter te ondersteunen werd een begeleidende video gemaakt voor Lamco, groothandel in urnes en doodskisten.
Koerskalender
De Koerskalender 2022 laat je 365 dagen lang rondfietsen op planeet Koers. Opnieuw een fijne opdracht van uitgeverij Lannoo.
Bedrijfsmascotte
We creëerden voor Dewitte-Vandecaeye een 3D-mascotte die zowel voor interne als externe communicatie aangewend zal worden.
Branding
Voor Monaco-vrouw Winny Wathelet-Suffys mochten we het logo van haar Winnynaise, frituursaus, ontwerpen. Een smakelijke opdracht…
Banner Pitstop
Een render en vijf beelden versmelten tot een sterk eindbeeld. Dat was de opdracht voor onze Photoshop-wizard bij deze banner voor Callens. Als je het ons vraagt, 'missie geslaagd'!
Van logo tot bieretiket
Brouwerij Alvinne is ongetwijfeld een van de meest creatieve brouwerijen uit onze contreien. Wij bepaalden de nieuwe huisstijl, van logo tot bieretiket.
Logo en huisstijl
Omdat een nieuw initiatief ook een passend logo verdient… The Beer Musketeers zijn bierliefhebbers in hart en nieren en organiseren ondermeer bierfestivals en proeverijen.
Ontspanningsruimte
De ontspanningsruimte voor het personeel van Abutriek kreeg een nieuwe dynamiek dankzij sterke, emotiegerichte beelden.
Bannercampagne
Reeds 11 jaar maken we met plezier werk van de spraakmakende bannercampagnes voor de E3 Saxo Bank Classic. Dit jaar met een knipoog naar het pensioen van televisiecommentator Michel Wuyts. Zowel hij als de wedstrijd hebben inmiddels 65 jaren op de teller.
Banner
Als bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, levering, installatie en onderhoud van alle klassieke tot CNC gestuurde machines en totaalprojecten had Rogiers bij de opening van hun bedrijfsgebouwen nood aan een sterk beeld voor hun communicatie.